Tenim invitacions per al museu del Barça per a les persones sòcies d’ACAPPS

Les 26 copes de Lliga i les 5 de la Champions aconseguides pel Barça. Samarretes de jugadors mítics com Maradona o, fins i tot, les botes que va portar Koeman a la final de Wembley, i també els records més recents de l’equip, de jugadors com Messi. Tot, al museu del Barça.
Les persones i famílies sòcies d’ACAPPS podeu demanar invitacions que seran vàlides fins al 30 de juny en horari del museu, de 9:30 a 19:30 (es recomana no fer la visita en dies de partit al Camp Nou).
RESERVA I RECOLLIDA D’INVITACIONS:
Socis/es a títol individual: 2 invitacions
Socis/es familiars: 4 invitacions.
Cal que reserveu les invitacions abans del 20 de febrer -les atorgarem per ordre d’inscripció-.
MOLT IMPORTANT:caldrà que recolliu les vostres invitacions a ACAPPS (c. Nàpols, 351, baixos) abans del 24 de febrer en horari de 9:00 a 19:00 de dilluns a dijous i de 9:00 a 15:00, els divendres.
Les invitacions que no s’hagin recollit el 24 de febrer, quedaran lliures per a altres persones i famílies sòcies.
INSCRIPCIÓ I RESERVA D’ENTRADES
EL MUSEU COMPTA AMB MESURES D’ACCESSIBILITAT A LA COMUNICACIÓ:
Les guixetes del museu i l’auditori 1899 tenen instal·lat el bucle magnètic (millora el so que arriba a l’audiòfon i/o l’implant coclear, només cal que activeu la posició “T” de la pròtesis).
El servei d’audioguia està subtitulat. La majoria d’audiovisuals estan subtitulats.

Recommended Posts

Manifest d’ACAPPS per l’equitat de gènere i els drets de les dones amb sordesa
07 març 2025 - ACAPPS, Accessibilitat, aliances, Dones, drets, Federació ACAPPS, Igualtat de gènere, Incidència política, Inclusió, sordesa