Beques per a estudiants universitaris/es amb discapacitat per fer pràctiques laborals

La Fundación ONCE i Crue Universidades Españolas convoquen, per vuitè any consecutiu, el programa de beques per a estudiants universitaris/es amb discapacitat per fer pràctiques laborals a una empresa o organització i tenir, així, la seva primera experiència laboral.
Les beques són de 1.800 € per estudiant, que la universitat haurà de destinar a l’estudiant per la seva remuneració (600 € al mes durant tres mesos), la seguretat social i despeses de gestió.
QUI POT DEMANAR LA BECA?
- Tots els estudiants de grau universitari o màster amb un grau de discapacitat reconeguda igual o superior al 33% poden accedir a la beca. Es prioritzaran els estudiants d’últim curs que hagin superat més del 50% dels crèdits de grau i/o màster i que no hagin tingut l’oportunitat de fer pràctiques acadèmiques.
2. Les universitats que vulguin adherir-se al programa.
TERMINI PER DEMANAR-LA: 29 de febrer de 2024.
ON FER LA SOL·LICITUD? Al web de beques de la Fundación ONCE, aquí.
Recommended Posts

Els concerts de Cantània amb mesures d’accessibilitat auditiva
02 maig 2025 - Accessibilitat, Bucle magnètic, cultura, sordesa, Subtitulació