El 19 de maig presentem públicament l’escape room i la maleta pedagògica a la Universitat LCI Barcelona

Marquem la diferència.
Des de la creativitat i el coneixement, creem nous projectes per arribar a nous públics.
Des de l’associació ACAPPS ens mou portar les necessitats de les persones amb sordesa arreu, tant en el sector públic com en el privat. I en tots els àmbits, l’educatiu, el laboral, el social i el cultural. Per aconseguir-ho cal complir un primer requisit: donar a conèixer la sordesa i com és viure amb sordesa.
Per fer-ho, trobem noves formes i aliances per fer arribar el nostre missatge eficaçment. Ara, ens fa molta il·lusió compartir dos nous projectes amb vosaltres:
El 19 de maig presentem públicament l’escape room i la maleta pedagògica que portem a les escoles!!
(18:30 – 20:30 // Campus LCI Barcelona. C. Àlaba, 124)
Ho farem en el marc de la jornada Laboratorio de juego organitzada per la LCI Barcelona i acompanyades dels estudiants del Grau en Disseny de Videojocs i de Baliente, que han cocreat els dos projectes de l’associació ACAPPS. Ells explicaran com ha estat el procés creatiu i nosaltres com hem utilitzat el joc virtual com a eina perquè la gent es posi a la pell de la persona amb sordesa i repensi com ens comuniquem.
INSCRIPCIONS OBERTES A LA UNIVERSITAT LCI BARCELONA

Recommended Posts

Parlem amb la Marta Capdevila sobre el nou llibre, “Tenim Sordesa. Sentim, escoltem, parlem” que presentem el 28 de setembre
15 set. 2026 - ACAPPS, Audiòfons, drets, Famílies, Implants Coclears, Inclusió, Persones Sordes, sordesa


