El 22 d’octubre, Assemblea General d’ACAPPS oberta a les persones associades

QUÈ FEM A L’ASSEMBLEA?
L’assemblea és una trobada anual de tots i totes els qui formem ACAPPS: les persones sòcies i els membres de la Junta Directiva. És l’oportunitat d’explicar què hem fet durant l’any anterior (el 2019) i també és un exercici de transparència en què es fan públics els comptes: ingressos, despeses i distribució de la despesa. Un cop presentem públicament aquesta informació, sou els socis i sòcies els/les qui aproveu l’activitat.
Els membres de la Junta i els professionals dels serveis d’ACAPPS tenim l’oportunitat d’explicar-vos quines actuacions hem fet a nivell d’incidència política i les activitats i resultats de la nostra tasca diària.
PER QUÈ ÉS IMPORTANT QUE HI SIGUIS?
Perquè com a soci/a tens el dret a participar-hi i per a l’entitat, a més, és important que hi siguis: ens pots fer arribar els teus dubtes, consultes i/o propostes i et podem respondre directament. És una espai de trobada i de diàleg que creiem necessari per a la salut i bon del govern de l’associació.
ORDRE DEL DIA
1. Aprovació de l’acta anterior
2. Aprovació dels comptes anuals corresponents a l’exercici 2019
3. Aplicació dels resultats
4. Memòria d’activitats de 2019
5. Informació de l’activitat i proposta d’accions 2020
6. Precs i preguntes
APUNTA-T’HO A L’AGENDA:
Dia: dijous, 22 d’octubre de 2020.
1a convocatòria 18:00 2a convocatòria 18:30
INSCRIPCIÓ
Aquest any, per poder assistir a l’assemblea, serà necessari que us hi inscriviu. Així us podrem enviar l’enllaç zoom, des d’on podreu accedir a l’acte, al vostre correu electrònic.
FORMULARI D’INSCRIPCIÓ A L’ASSEMBLEA
LLOC
Virtual via zoom. Degut a la crisis sanitària per la Covid vam voler ajornar fins al setembre l’assemblea amb l’objectiu de poder-la fer presencial. No obstant, degut a que la situació encara és crítica, s’ha optat finalment per fer-la online a través de la plataforma zoom.
INDICACIONS: Uns dies abans les persones inscrites a l’assemblea rebreu al vostre correu electrònic l’enllaç per accedir a la trobada (no cal que et descarreguis cap aplicació, només cal connexió a internet). Durant l’assemblea mantindrem els micros apagats i habilitarem una icona perquè pugueu formular les vostres preguntes.
Accessibilitat a la Comunicació: l’assemblea es subtitularà en directe.
Recommended Posts

“Si una empresa et descarta per la condició de discapacitat no és la persona la que no està preparada, sinó l’empresa”.
20 oct. 2025 - Discapacitat, drets, Inclusió, Persones Sordes, sordesa


