Les dones amb sordesa: doblement invisibles. Per ser dones. Per tenir discapacitat.

Avui i cada dia ha de ser 8 de març. Per fer visible, per reivindicar, per rebutjar la discriminació, per ser valentes, per ser nosaltres. Per ser escoltades i no jutjades.
En el dia de la Dona, la Xarxa de Dones amb Sordesa d’ACAPPS denuncia aquesta invisibilitat que viuen les dones amb sordesa, que provoca tenir menys referents i menys oportunitats i espais en l’àmbit públic.
Ens expliquen com han viscut la discriminació la Laura, la Paula i la Yanet, escriptora, formadora TIC i psicòloga amb sordesa. Amb elles, les dones amb sordesa d’ACAPPS reivindiquen ser referents i tenir espais. Tenir veu. La inclusió serà si hi som totes.
Si ets dona i tens sordesa, a ACAPPS pots compartir les teves inquietuds i moments diversos amb les dones de la Xarxa, aquí t’expliquem qui som, què fem i et convidem a sumar-t’hi:
Xarxa de Dones amb Sordesa d’ACAPPS

Recommended Posts

Manifest d’ACAPPS per l’equitat de gènere i els drets de les dones amb sordesa
07 març 2025 - ACAPPS, Accessibilitat, aliances, Dones, drets, Federació ACAPPS, Igualtat de gènere, Incidència política, Inclusió, sordesa