Cultura accessible: bucles magnètics als teatres Principal i Alegria de Terrassa

Millores d’accessibilitat a la comunicació per a les persones sordes en la nova temporada de teatre de Terrassa. Durant l’acte de presentació del Centre d’Arts Escèniques de Terrassa (CEAT) de la temporada del primer semestre de 2018, es van presentar les noves mesures per millorar l’accessibilitat a la comunicació de les persones sordes posant a la seva disposició els dispositius de so amplificat i bucles magnètics individuals, en el marc del programa Terrassa Accessible de l’Oficina Tècnica per a la Promoció de l’Accessibilitat de l’Ajuntament de Terrassa.
Aquests dispositius, que es podran sol·licitar al vestíbul dels teatres Principal i Alegria abans de començar la funció, permeten que tant les persones usuàries amb audiòfon i implant coclear com qualsevol persona amb dificultats auditives rebin el so de forma amplificada.
Des de la Federació ACAPPS us recordem que, si sou persones usuàries de pròtesis auditives -audiòfons o implants coclears-cal que activeu la posicó “T” de la vostra pròtesis per poder accedir a la millora de qualitat del so que proporciona el bucle.
Més informació: Díptic Activa’t
Recommended Posts

Els subtítols, el bucle magnètic i les emissores FM: l’accessibilitat que ara caldrà tenir present en tots els entorns
29 nov. 2023 - ACAPPS, Accessibilitat, Bucle magnètic, Discapacitat, drets, Federació ACAPPS, Inclusió, Persones Sordes, sordesa, Subtitulació

Les Jornades i l’estrena d’Apunts En Blanc omplen l’auditori en una edició que fa història
22 nov. 2023 - Accessibilitat, Audiòfons, drets, Federació ACAPPS, Implants Coclears, logopèdia, Persones Sordes, salut, sordesa, Subtitulació, Universitat Accessible

Aquest any fem més gran la festa de Nadal!
21 nov. 2023 - ACAPPS, Famílies, infants, Persones Sordes, sordesa