28es Jornades de la Federació ACAPPS de Formació en Modalitat Oral

En el marc de les Jornades anuals de la nostra Federació, ens acostarem als desafiaments per a la sordesa en l’àmbit de la ciència, la tecnologia i la rehabilitació.
Apunta’t a les Jornades, un espai per retrobar-nos, formar-nos i posar-nos al dia de les últimes novetats.
El dia 9 de novembre, a l’auditori ONCE, explorarem en taules de debat tres línies de treball.
- Recerca científica: Què podem esperar dels avenços en Teràpia Gènica, farmacologia i pròtesis auditives per al tractament de la sordesa?
- Rehabilitació: Com ha progressat l’entrenament auditiu i quins resultats podem aconseguir amb l’ús de la realitat immersiva? Descobrirem l’impacte que ha tingut l’experiència pionera que ha portat a terme ACAPPS del projecte Audivers 360º
- Tecnologia i accessibilitat: Hi ha alternatives al bucle magnètic? Aconsegueixensuperar els esculls que fins ara han manifestat tecnologies alternatives?
Llegeix la crònica de les Jornades.
A més, celebrarem els 20 anys de la Federació ACAPPS amb l’entrega dels premis individual i col·lectiu a les aportacions més destacades en l’àmbit de la sordesa oralista.
Recommended Posts

Parlem amb la Marta Capdevila sobre el nou llibre, “Tenim Sordesa. Sentim, escoltem, parlem” que presentem el 28 de setembre
15 set. 2026 - ACAPPS, Audiòfons, drets, Famílies, Implants Coclears, Inclusió, Persones Sordes, sordesa


