Pioners: portem el Club de Lectura accessible a les persones amb pèrdua auditiva a la Biblioteca Josep Janés

Tenim una missió: fer que tots els espais siguin accessibles i garanteixin la participació i inclusió de les persones amb sordesa, com contempla el Codi d’Accessibilitat de Catalunya.
Per acompanyar tant a empreses com a equipaments, serveis o comerços, ACAPPS promourà activitats accessibles que fem a l’entitat a aquells espais on siguin aplicables. Aquest serà el cas del Club de Lectura d’ACAPPS, que traslladarem a la Biblioteca Josep Janés de l’Hospitalet de Llobregat.
En aquest últim trimestre de l’any, el Club de Lectura accessible a la biblioteca Josep Janés tindrà lloc el 5 de novembre i el 10 de desembre, a les 18:00. L’activitat és gratuïta però cal fer inscripció prèvia (hi ha deu places disponibles).

Recommended Posts

Oberta la convocatòria de beques de logopèdia i de psicologia de 2026!
14 gen. 2026 - ACAPPS, acompanyament, logopèdia, Persones Sordes, salut, sordesa


