L’auditori de Girona, ara accessible a les persones amb sordesa amb el bucle magnètic.

Ara l’Auditori Palau de Congressos de Girona és més accessible gràcies al servei de bucles d’inducció magnètica que posa a disposició de les persones amb pèrdua auditiva usuàries d‘audiòfons o implant coclear en posició T.
El bucle magnètic millora el so que arriba a l’audiòfon o implant coclear de la persona amb sordesa, fent-lo més net i intel·ligible.
L’auditori disposa del bucle magnètic a les seves tres sales principals així com en els punts principals d’atenció al públic, entre ells les taquilles.
Com funciona?
Com dèiem, el bucle millora el so que arriba a l’audiòfon o implant coclear de la persona amb sordesa fet que li permet sentir-hi millor i poder seguir allò que s’està dient. A més, la persona usuària pot ajustar el volum de manera individualitzada segons les seves necessitats ja sigui a través del receptor, de l’audiòfon o de la l’APP de l’audiòfon o implant.
Això sí, per poder utilitzar el bucle magnètic cal tenir activada la telebobina o “posició T” de l’audiòfon o implant coclear i, si ho desconeix, consultar-ho a l’especialista auditiu de referència.
Com reservar el bucle magnètic a l’Auditori de Girona?
Les persones que ho necessitin poden reservar el seu bucle d’inducció magnètica enviant un correu electrònic a auditoriobert@auditorigirona.org, indicant l’esdeveniment al qual assistirà i el nombre d’aparells que necessita.
Unitats limitades a 16.
Recommended Posts

Els subtítols, el bucle magnètic i les emissores FM: l’accessibilitat que ara caldrà tenir present en tots els entorns
29 nov. 2023 - ACAPPS, Accessibilitat, Bucle magnètic, Discapacitat, drets, Federació ACAPPS, Inclusió, Persones Sordes, sordesa, Subtitulació

Les Jornades i l’estrena d’Apunts En Blanc omplen l’auditori en una edició que fa història
22 nov. 2023 - Accessibilitat, Audiòfons, drets, Federació ACAPPS, Implants Coclears, logopèdia, Persones Sordes, salut, sordesa, Subtitulació, Universitat Accessible

Aquest any fem més gran la festa de Nadal!
21 nov. 2023 - ACAPPS, Famílies, infants, Persones Sordes, sordesa